środa, 5 lutego 2014

Sowia wymianka




Po raz pierwszy wzięłam udział w wymiance zorganizowanej przez blogową koleżankę.
Do tej pory brałam udział w świątecznych wymiankach na naszym forum. To jest świetna zabawa i frajda obdarowywać i dostawać cudne prezenty robione własnoręcznie. 
Ale o ile znam koleżanki forumowe to taka blogowa wymianka jest świetną okazją aby poznać nowe dziewczyny i ich blogi.
I tak dzięki sowiej wymiance zorganizowanej na blogu anielskie tchnienie poznałam Madzię, która prowadzi bloga madeleinehandmade
Madzia była  moją wymiankową parą.
Zobaczcie jakie cudowności od niej dostałam!

Zawieszka


Zakładka do książki




Cudne kolczyki i broszka



Rewelacyjne pudełeczko :-)



I pyszna zielona malinowa herbatka



Dziękuję Ci Madziu serdecznie, sprawiłaś mi ogromną radość tymi podarunkami :-)





5 komentarzy:

  1. Cieszę się niezmiernie jeżeli faktycznie tą radość sprawiłam - ja jakoś mało wierzę w siebie :) Dzisiaj mam nadzieję, że w skrzynce pocztowej zastanę awizo i będe mogła jutro odebrać przesyłkę od Ciebie :) Nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko otrzymałaś cudowną wymiankę od Madzi.
    Zauroczyła mnie zakładka z urocza sówka.
    Hania

    OdpowiedzUsuń