piątek, 7 lutego 2014

Sowia wymianka c.d.

Witam Was po krótkim wypoczynku. 
Spędziłam kilka dni w miejscu nieco cieplejszym niż Poznań, słonecznym i kolorowym. Ale o tym w kolejnym poście.
A teraz czas wrócić do sowiej wymianki

W poprzednim poście pokazałam Wam prezenty, które dostałam od Madzi.
A dzisiaj to co poleciało do niej w ramach sowiej wymianki.
Trzeba było przesłać sówkę, zakładkę do książki, jakiś drobiazg zrobiony własnoręcznie i herbatkę.
Moja sówka jest drewniana. Podobnie jak pokazywaną już anielicę, sówkę również zaprojektowała i wycięła hogis. Ozdobiłam ją dwustronnie mając nadzieję, że któraś ze stron przypadnie Madzi do gustu.




Zakładka to też drewienko. Z jednej strony ozdobiona serwetką a z drugiej wytłoczonym papierkiem. Boczki okleiłam sznurkiem sutaszowym.



Uszyłam też woreczek z koroną, który wypełniłam pachnącą lawendą oraz woreczek z transferowymi filiżankami w którym zamieszkały różne herbatki.






Jest jeszcze motylkowa karteczka :-)






Mam nadzieję, że podarki spodobają się Madzi bo ja tymi otrzymanymi od niej jestem zachwycona. Nigdy bym sobie sama takich filcowych cudowności nie zdołała zrobić.
Taka wymianka to bardzo sympatyczna sprawa. Sprawiło mi dużo radości tworzenie dla nieznanej mi dotąd koleżanki. I jakże dużą radość czułam odpakowując paczuszkę przyniesioną przez pana listonosza!
Muszę bawić się w wymianki częściej :-)

6 komentarzy:

  1. Ta sówka złamała mi serce :) Piękne rzeczy przygotowałas na wymiankę, Madzia będzie zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sówka Marzenko :) a moja ciągle nie skończona :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dobrze wspominam ową wymiankę :)
    Sowa drewniana na pewno kiedyś zajmie swoje honorowe miejsce, kiedy przyjdzie na to czas - czyli przyjdzie na świat może jakiś dzidziuś :)
    Zakładka wylądowała już w książce :) Pozostałe rzeczy również mają swoje miejsca , za które bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości Marzenko wyczarowałaś na wymiankę.
    Sowa fantastyczna.
    Serdecznie pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sowa) Inspirujący blog, zapraszam do mnie :) Pozdrawiam, Maria

    OdpowiedzUsuń