poniedziałek, 3 lutego 2014

Przepiśnik

Dzięki zabawie ogłoszonej przez Beatkę na Forum Decoupage24 mam wreszcie ładną okładkę mojego stareńkiego już zeszytu z przepisami.
Dziękuję Ci Beatko za mobilizację bo już od dawna myślałam o zmianie :-)

Okładka jest zrobiona z tkaniny w grochy, Na nią naszyłam tkaninę z babeczką, która pochodzi z serwetki. Niestety serwetka mi trochę pofarbowała tkaninę :-(
Dołożyłam trochę koronki, drewniany kwiatuszek postarzony moim ulubionym Lacca Scurente i motylka, który przyleciał do mnie aż z Myślenic od Artemyszki. 
Od środka podklejony jest czerwonym  papierem w białe kropeczki.
Jak Wam się podoba? 









7 komentarzy:

  1. uwielbiam przepisniki odkad dostalaj jeden od pewnej zdolnej kobietki! Nie wyobrazam sobie teraz bez nich zycia bo strasznie je ulatwiaja:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł, bardzo mi się podoba a te grochy...:) Bardzo lubię białe grochy na szarym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałaś rewelacyjne nowe życie przepiśnikowi.
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie z tą babeczką i wcale nie widać, że pofarbowało, a może tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Ta serwetka z grafiką jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam pięknie za tyle miłych słów :-)

    OdpowiedzUsuń