czwartek, 6 czerwca 2013

Misiowe porządki

Kto ma małe dzieci ten wie jak trudno zapanować nad wszystkimi zabawkami i drobiazgami walającymi się po dziecięcym pokoju. Postanowiłam zachęcić mojego synka do sprzątania po zabawie. Żeby mu to ułatwić zrobiłam kilka skrzynek, do których łatwo i szybko można wrzucić wszystko co zalega podłogę :-)
Na razie są cztery, mam w planie zrobienie jeszcze dwóch lub trzech.
A, że Marcinek ma już w pokoiku kilka misiów to i na tych  pudełkach zagościły 









I jeszcze puszka po kakao przerobiona na pojemnik na kredki





13 komentarzy:

  1. Świetny sposób, chyba też go zastosuję do mojego małego bałaganiarza :) I piękne prace! Gdzie zamawiałaś te skrzynki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze postapiłaś- synuś będzie miał porządek, a Ty wyżyłaś się artysytcznie- i pieknie tego dokonałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Bardzo fajny blog, zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie, bo dawno Cie nie było :)
    Miśki są kochane, bardzo lubię te obrazki :)
    A pudełka wyszły ślicznie :)
    Buziaki, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Miski super, porozsiadały się na skrzynkach w najlepsze i cieszą pewnie Marcinka :) w niebieskościach moja faworytka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te miśki. Skrzyneczki są mega misiowe i bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za odwiedzinki i miłe słowa. Robię jeszcze inne misiowe skrzynki. Niedługo je zaprezentuję
    Kacha skrzynki są z Leroy merlin

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne skrzynki! Aż żal ,że nie mam małych dzieci w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich skrzyneczek nigdy za wiele w dziecięcym świecie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dzieła! :) Misiaki wyszły prześlicznie :) No i jaka sprytna metoda wychowawcza! :D

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. trafiłam tu przypadkiem i wiem że zostanę na dłużej :-) świetne prace, pomysłowe i staranne, widać że kochasz to, co robisz :-) popatrzę sobie jeszcze a tymczasem pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwie urzekające... :) wspaniałe

    OdpowiedzUsuń