poniedziałek, 1 października 2018

Wielkie odkurzanie i szydełkowanie



Witajcie
To niewiarygodne, że mnie tutaj nie było tak długo.
I nie dlatego, że nic nie stworzyłam, wręcz przeciwnie, 
ciągle coś dłubię a ostatnio na nowo zaraziłam się szydełkowaniem 
i wciąga mnie to zajęcie coraz bardziej.

To może zacznę odkurzanie od pokazania 
ostatniego szydełkowego dzieła.
I powoli będę wracać i pokazywać co udało mi się zrobić 
przez ten długi czas, kiedy mnie tu nie było.

Przede wszystkim chciałam podziękować hogis, za to, 
że odświeżyła moje umiejętności szydełkowe 
i zainspirowała mnie do chwycenia za szydełko. 
To niezwykła osoba, której prace 
możecie zobaczyć również tutaj

Poćwiczyłam najpierw na małych maskotkach, 
które pokażę w kolejnym poście, później chwyciłam 
za sznurki, z których powstały koszyczki aż wreszcie
zachwycając się torebkami Tulii zrobiłam jedną i dla siebie.


Torebka zrobiona jest ze sznurka bawełnianego 
o grubości 3mm.
Z dwóch ulubionych ostatnio przeze mnie kolorów.
Będę robić również z innych kolorów 
ale na pewno powstanie jeszcze jedna podobna,
 dla mojej córeczki :)









Pozdrawiam Was serdecznie.
Obiecuję, że niedługo wrócę z kolejnym postem.


4 komentarze:

  1. Bardzo ładna torebusia w ślicznej kolorystyce;
    mnie też dosyć długo nie było ale w końcu nadrabiam zaległości
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że wpadłaś. Obiecuję już nie znikać na tak długo. Mam nadzieję, że będziemy się widywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń