sobota, 10 września 2016

Kolejna Spuchlinka

Pokazywałam już kiedyś moją pracę z jedną ze Spuchlinek. 
Dzisiaj chciałam pokazać kolejną, cudowną Spuchlinkę, narysowaną przez magudalę, która je wymyśliła, narysowała i udostępniła, za co bardzo, bardzo dziękuję :)
Jestem w nich zakochana, pokolorowałam już sporą gromadkę Spuchlinek książkowych i kawoszek a niedawno dołączyła do nich kolejna, równie urocza.
Ta składa życzenia urodzinowe mojej przyjaciółce :)
Kolorowałam promarkerami. 
Póki co wprawiam się w kolorowanie kredkami akwarelowymi, którymi można osiągnąć 
fajniejsze efekty i ładne cieniowanie. 
Ale narazie bawię się promarkerami



5 komentarzy:

  1. Piękna i nie tylko dlatego, że dla mnie. Dziękuję Przyjaciółko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha... miałam sobie od Ciebie przynajmniej jeden stempelek gorjuski zabrać... Ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń