poniedziałek, 5 września 2016

Ciepła herbatka

No i mamy wrzesień... a z nim nadejdą pewnie chłodniejsze dni, 
w które ratować się będziemy ciepłą herbatką.
Na blogu Stonogi mój pomysł na ozdobienie herbaciarki.






Myślę, że od razu nam się weselej zrobi kiedy będziemy sięgać 
do takiego wesołego pudełka aby sobie zaparzyć ciepły napój :)







Więcej szczegółów na temat użytych materiałów na stonogowym blogu

Teraz z takim kolorowym pudełkiem na herbatkę jesień mi niestraszna :) 

pozdrawiam Marzena

4 komentarze:

  1. bardzo ładna herbaciarka...
    taca też mi się podoba :)
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna herbaciarka, pełna energii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, ze się Wam podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesienna ciepła herbatka i czytanie twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń