czwartek, 2 stycznia 2014

Jeszcze świątecznie

Niepostrzeżenie wkroczyliśmy w kolejny rok. Życzę Wam i sobie aby obfitował w pozytywne wydarzenia i niósł z sobą tylko pozytywną energię.
Na pewno taką energię i ogromną radość sprawiają podarki. Bardzo dziękuję za wymiankowe  i nie wymiankowe dary.
Od Marty dostałam piękną karteczkę i cudny świat zamknięty w kuli




Od Bożenki dostałam piękną bombkę z życzeniami 





od małej mi kalendarzyk i piękną kartkę




Dostałam też piękne, własnoręcznie robione karteczki od Ewyhogis, Beatki i Tulii



A dodatkiem do kartek od Ewy i Beatki były śliczne serduszko i pudełko pełne pachnących pierniczków :-)




 Dziękuję Wam kochane :-))



A, że nastrój jeszcze świąteczny to pokażę jeszcze kilka świątecznych drobiazgów, które zrobiłam niedawno












 











Wiem, wiem sporo zdjęć ale chciałam zamknąć temat bożonarodzeniowych ozdób, których zresztą wiele w tym roku nie zrobiłam.
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :-)
pozdrawiam serdecznie
Marzena





7 komentarzy:

  1. piękne kartki :)
    ciekawy pomysł na bombkę ze zdjęciem.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piękne :) A ozdoby świąteczne zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiadomo dziewczyny zdolne, to i prezenty piękne - inaczej być nie może! a karteczka ode mnie nie doszła? :(
    faworytką wśród bombek jest dla mnie ta dedykowana ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością wszystko obejrzałam i chciałoby się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for visit my blog Côté passion!! Happy New Year * *★** **★* *♡Amour♡* *★** **★* *
    ★** **★* ♡ Joie♡★** **★* *
    *. ˛*.。˛* ˛. *♡ Bonheur♡ *. ˛*.。˛* ˛. *
    *. ˛*.。˛* ˛. *♡Santé♡ *. ˛*.。˛* ˛. *
    ╬╬╬╬╬✰Meilleurs Voeux pour 2014 ✰╬╬╬╬
    ¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°•Chantal•°*"˜¯ `´¯˜"*°´¯˜"*°•

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko dotrwałam do końca, wręcz czuje jeszcze niedosyt, mogłabym takie piękne prace i Twoje i "prezentowe" oglądać, oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace,wspaniałe prezenty.Bardzo przyjemnie i miło odbyć spacerek u Ciebie Marzenko.
    Serdecznie pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń