piątek, 1 lutego 2013

I znowu dla dzieci

Jakoś tak się składa, że lubię robić prace z myślą o dzieciach. Dziecięce motywy są takie wdzięczne i słodkie :-)
Dlatego zrobiłam ostatnio zegar dla dziewczynki i malusie pudełko z literkami. 
Pudełeczko kupiłam w empiku. Tylko sama nie wiem dlaczego tylko jedno. Bardzo mi się podoba efekt i chciałam dokupić więcej  ale już niestety nie znalazłam ich.












Mój synek ma koleżankę, którą poznał tuż po urodzeniu, w szpitalu. Tak się szczęśliwie złożyło, że mieszkamy dość blisko siebie, więc dzieciaczki mogą się spotykać i bawić razem podczas gdy mamusie piją kawkę. 
Tosia oczywiście też dostała decoupagowe prezenty








Zrobiłam też tabliczkę dla Kubusia - podróżnika 







Cały czas bawię się w tworzenie wyglądu bloga. Dlatego nie dziwcie się jeśli szata graficzna będzie się często zmieniać.
Pozdrawiam cieplutko i pędzę pod kołderkę :-)

3 komentarze:

  1. No wreszcie, bo już nie mogłam się doczekać nowości :)
    A pudełko faktycznie fajne i niekoniecznie musi być dla dzieci,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah te dziecięce ,wdzięczne i słodkie klimaty- któż ich nie lubi a ten zegar śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszkę dla Kuby chyba jeszcze nie widziałam, albo przegapiłam, a taka fajna, stylowa :) Oj, trzeba było kupić więcej pudełeczek z literkami, świetne są! Ostatnio byłam w empiku i też nie widziałam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń