piątek, 9 czerwca 2017

Ślubnie od a do zet

Niedawno mój chrześniak ślubował swojej ukochanej miłość, uczciwość......
Ale zanim to nastąpiło poprosił mnie o zrobienie zaproszeń.
Zrobiłam kilka propozycji i ostatecznie młodzi wybrali skromne zaproszenia z grafiką cudnego serduszka zrobioną przez zaprzyjaźnioną graficzkę z Dream Makers.






Do kompletu powstała też księga gości oraz winietki.
Serduszko w zmienionym kolorze 
ze względu na wystrój sali.







Powstała też dość duża skrzynia na koperty ślubne.







Na pamiątkę tej pięknej chwili 
zrobiłam dla nich karteczkę w torebce.
I kopertę na małe co nieco ;)
Styl odmienny. Ale mam nadzieję, że się spodobały, ponieważ jedną z propozycji zaproszeń, którą również rozważali były zaproszenia właśnie w brązach.










6 komentarzy:

  1. Wow ! Ogrom pracy ! Zaproszenia, księga, skrzynia z tymi serduszkami cudnie się prezentują :)Komplet w brązach też śliczny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, staranne wykonanie, imponująca ilość. Centralny motyw czyli serduszko cudne. Brązowa kolekcja bardzo elegancka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ogromnie się napracowałaś :) skrzyneczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń