środa, 4 stycznia 2017

Kalendarz na nowy rok



Witajcie w nowym roku :)
A jeśli przyszedł nowy rok to trzeba przecież 
sprawić sobie nowy kalendarz.
Ja mój ozdobiłam przepięknym papierem Lemoncraft. 
Do tego trochę stempelków, tekturkowa budka z ptaszkiem, kilka wyciętych maszynką elementów
 i z dumą mogę wyciągać mój kalendarz z torebki :)
Wszystkie elementy kleiłam na płasko żeby nie uszkodzić 
przy kolejnym wkładaniu i wyciąganiu z torby.







Na prośbę córki zrobiłam też notes. 
Ona również lubi niebieskości :)
Na okładce użyłam także papieru Lemoncraft.
Poza tym nałożyłam przez szablon pastę satynową. 
Pastę nałożyłam również na baletnicę wyciętą z papieru.
Tutaj również nieco postemplowałam, 
nakleiłam tekturkowe motylki 
i mam nadzieję, że córce się notes spodoba.









pozdrawiam
Marzena

1 komentarz: