czwartek, 20 października 2016

Jesień w ogrodzie

Dzisiaj nie będzie o rękodziele. 
Dzisiaj chciałam zaprosić Was do mojego jesiennego ogródka, 
w którym to natura malowała cudnymi kolorami.
Co prawda mogłabym powiedzieć, że nasz ogród 
to też moje (ręko)dzieło, ponieważ większość zrobiłam 
w nim sama...kopałam, sadziłam, przesadzałam, 
aranżowałam, cięłam,kosiłam, stawiałam płot...
Tylko do niektórych cięższych prac angażowałam silniejsze ręce :)
Zapraszam na spacerek :)

























7 komentarzy:

  1. Piękną masz jesień za oknami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę szczerze! Kocham takie aranżacje, masz cudowny ogród!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień w twoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za Twoim ogrodem. Już pewnie w tym roku nie zobaczę na żywo jak się jesiennie wystroił. Chociaż kto to wie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki pogoda nas nie rozpieszcza ale kocyki mam, więc zapraszam na kawkę w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia :) Taką jesień to chce się oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne ujęcia ! Masz oko i piękny jesienny ogród :)

    OdpowiedzUsuń