wtorek, 18 listopada 2014

Gwiazda w ramie

Święta zbliżają się wielkimi krokami. 
Pora więc na świąteczną zabawę papierkami. 
Zniosłam wszystkie potrzebne (i niepotrzebne też) przydasie do salonu i zaczęłam zabawę. 
Bałagan przy tym powstaje nieziemski. Wszędzie fruwają ścinki papierków, odrobinki wydłubane z wykrojników, kwadraciki od klejących pianek. 
Ale któż by się przejmował takimi drobiazgami gdy zabawa przy tym bałaganieniu jest przednia :))
Na początek pobawiłam się trochę przestrzennie.
Przedstawiam...gwiazdę w ramie. 
Bohaterką jest oczywiście gwiazda betlejemska czyli poinsecja :)


Kwiatki wycięłam wykrojnikiem z białego filtra do kawy. Następnie pokolorowałam promarkerami, skleiłam 
i umocowałam w pięknej ramce, którą nieco potuszowałam. Jako dodatek użyłam zwykłego sznurka.





Kartkę zgłaszam na listopadowe wyzwanie w Scrap Pasji - Bingo z Marianne Design


Wybrałam: "sznurek, wykrojnik, ramka"


I jeszcze jedno zdjęcie naszej gwiazdy :)






7 komentarzy:

  1. Piękna kartka, życzę powodzenia na listopadowym wyzwaniu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała- czasem tak niewiele potrzeba.........

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna, to śliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta karteczka z poinsecją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świenta kolorystyka i cudna kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza! Dzięki za wspólną zabawę ze Scrap Pasją!

    OdpowiedzUsuń