poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pozlotowo i kolory tęczy

Dzisiaj chciałam pokazać kilka różnych prac 
zrobionych na naszym zlocie












To nie wszystkie zlotowe prace. Niektóre czekają jeszcze na wykończenie a niektóre na początek prac ;-)

A tymczasem na naszym Forum hogis ogłosiła zabawę; "Skubnij tęczę"
Zabawa polega na wykonaniu raz na tydzień pracy w dowolnej technice w zadanym kolorze.
Pierwszy kolor - fioletowy.
Zrobiłam babeczkę - magnes na lodówkę




Już wkrótce będę miała dla Was niespodziankę.
Zaglądajcie więc :-)


9 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba (lampiony, ech...), ale tło na motylowym mnie powaliło.
    Będzie mi się śnić jak nic :)

    Teraz machać idę - wyłaź do ogrodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomachałam :-)
      Tło na motylowym częściowo zdrukowane z motylami ;-) Ale trochę musiałam podmalować i sfatygować. Cieszę się, że Ci się podoba

      Usuń
  2. Prace świetne Ach te spotkania ludzi z taką samą pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te zlotowe prace.Oj jak ja bym sie wybrała na taki zlot ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta skrzyneczka z motylami cudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący dorobek zlotowy :) Pudełeczko z motylem i doniczka to są moje faworyty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłyście.
    Takie spotkania to cudowny czas. Polecam każdemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, fajne prace, ale szczególnie mnie motylowe pudełko zachwyciło, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń