środa, 16 grudnia 2020

Świąteczne zmagania z Asią cz.4

 Kolejna jakże cudowna vlogmasowa inspiracja Asi to kartka z wiankiem.

Jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie to jedna z prac, 

którą na pewno wykonam. 

Tym razem bardzo mocno inspirowałam się wykonaniem Asi.  

Co prawda użyłam innego papieru i moje poinsenttie nie są z foamiranu a z papieru,

 podstawą wianka jest gaza i papierowy wianuszek z ostrokrzewem a nie sizal 

ale poza tym kartka jest niemal kopią asiowej.

Filmik Asi znajdziecie tutaj https://www.youtube.com/watch?v=5bTiT56QDJ4









Bardzo dziękuję Asiu za cudowną zabawę, spędziłam z Twoimi filmikami 

wiele chwil na radosnym tworzeniu.

Na pewno powstaną jeszcze inne prace inspirowane tymi vlogmasowymi.

Zaglądajcie na asiowy kanał bo można tam spotkać wspaniałą, ciepłą osobę, 

która z radością inspiruje i dzieli się swoją wiedzą.


3 komentarze:

  1. Mnie też urzekła ta karteczka Asi, ale nie mam takiego ładnego wykrojnika na kwiatki, więc zrezygnowałam z jej tworzenia. :( . Piękna karteczka !

    OdpowiedzUsuń
  2. jolasiu Twoje kwiatki są piękne obojętnie czym wycinasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, kolorystyka cudna.
    Nawet zajrzałam na link na YT, dzięki.:)
    Pozdrawiam serdecznie i jednocześnie ślę życzenia zdrowia i pomyślności w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń